Annika gör lag Agwe bättre!

I lördagens program av Robinson så vann äntligen lag Agwe en Robinsontävling. Det tyckte jag var kul, då jag tycker att lag Agwe består av vinnare. Jimmy, Anders och Mats tycker jag är värda att vinna. Jag håller på de tre. Det andra laget har jag ganska svårt för. I alla fall killarna där. Jag tycker att killarna där är loosers allihopa och jag tycker inte att någon av dem är någon vinnare.

Säga vad man vill om Annika, men jag gillar faktiskt henne. Jag tycker att hennes stil är rätt cool faktiskt och Annika kommer göra lag Agwe bättre tror jag. Jag hoppas att Agwe ser att det här är oerhört bra för dem. Jag tror att Annika känner en oerhörd revanschlust och det här kommer bara vara positivt tror jag. Annika är också en jävla bra tävlingsmänniska så det här blev bra!

Jag har svårt för Hans i lag Brise. Det är något väldigt otäckt med honom som gör att jag har så oerhört svårt för honom. Jag har visserligen svårt för hela lag Brise.

Vem tycker ni ska vinna? Jag tycker att Mats ska vinna det här!

Hörs imorgon,
/Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0