Endast en anledning till att se finalen av Idol 2009

Finalen i Idol kunde inte bli tråkigare. En final mellan Erik och Calle är inte rättvist. Inte enligt mig i alla fall.

Först så tänkte jag bojkotta årets final. Nu får jag dock tänka om. Idag gick Aftonbladet ut med att Agnes ska uppträda under den kvällen. Jag tycker att det är kul hon är med och uppträder, så att tittarna kan få se en riktig artist.

För mig är det helt fel att Calle står mot Erik i finalen på fredag. Erik är väl den givna vinnaren av den här tävlingen. Jag tycker att Calle sjunger helt okej han också, men Erik faktiskt dominerat den här tävlingen anser jag. Trots att jag höll på Tove så är Erik helt outstanding. Hans bästa uppträdande under Idol tycker jag var "The show must go on". Den sjöng han otroligt jävla bra tycker jag.

Om inte Erik tar hem det här så ska jag äta upp en kartong! (Det ska min assistent Evert se till)

Läs den här! (Visst är hon Snygg?)

Men jag missar tyvärr den här finalen, jag ska nämligen på hockey för att se blå vita krigare!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vettigt val!!! Ska också på hockey på fredag men det är Patrik som ska spela....och inte i LIF tyvärr. Litar på att du skriker och hejar för oss allihop! Annars tyckte jag också att det skulle ha varit Erik och Tove i final.

2009-12-08 @ 18:08:58
Postat av: Micke

Behöver du fler anledningar att inte se Idol på fredag så är det bara att tjoa till. Har ett lager med BRA anledningar :-)

2009-12-10 @ 14:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0