Panikvärvningar

Det är mycket snack om vad Leksand ska ta in nästa gång. Jag anser att en förstärkning på backen är ett måste. Men jag anser också att dom inte kan ta in vad som helst. Jag har hört rykten om namn som skulle göra Leksands fans lyriska, mer än så tänker jag inte säga för att läcker det ut något är risken att det inte blir något alls. Men som sagt, Ni skulle gilla dom.

Jag anser att värvningar mitt i säsongen är helt värdelöst rent ut sagt. Varför frågar ni kanske då? Jo det ska jag tala om nu. Leksand gör sin, kanske, viktigaste säsong hittils. Det är nu Leksand måste gå upp till elitserien och det är kanske nu Leksand har stödet och engagemanget för att lyckas. Jag säger möjligtvist inte att fansen skulle svika, för det tror jag inte. Men sponsorer kommer att tröttna och utan sponsorer är det oerhört tufft att ta sig till "finrummet".

Men mitt allt det här måste så Leksand få in någon back. Dom har nu förlorat Huokko som jag anser att Leksand hade behövt i de här läget. Men att sitta och snacka om Huokko nu är ganska onödigt. 

Leksands bästa värvning den här säsongen tycker jag är Hermansson. Jag fick rätt om honom och jag kan skratta lite åt er som tvivla på Daniel. Men som sagt så krävs en värvning nu under uppehållet.

Det kommer definitivt att hända saker i Leksands IF den närmaste tiden. Jag vet inte om jag vill säga så mycket mer om det, utan vi får vänta och se vad ledningen har att ge. Jag hoppas i alla fall att det händer saker. 

Hörs imorgon,
/Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0