En av de bästa animerade filmerna

Shrek-filmerna tycker jag är bra och roliga. Jag gillar handlingen i filmerna och jag gillar figurerna. Min favoritfigur måste ändå vara åsnan. Han är dum och korkad, men ändå så smart på något sätt. Jag vet att de här filmerna är för barn och ungdomar upp till kanske 16 bast. Men dem är så jävla bra så det nästan är skrämmande. Dem har en viss humor som jag gillar skarpt. Vad tycker ni om Shrek-filmerna? Vad anser ni animerade filmer - hissar eller dissar ni?

Ett nytt inlägg kommer i morgon. Har ni något ämne ni vill att jag ska ta upp här på bloggen så hör gärna av er till mig. Antingen bara genom en kommentar här på bloggen eller så kan ni skicka iväg ett mejl på [email protected]

/Anton

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag känner en person som fullständigt älskar Shrek! Ja, du gissade rätt, det är Per! Och han har fått mig att också gilla den där rätt fula figuren. Men vi ser gärna filmerna med engelskt tal, för det är ju Eddie Murphy som ger röst åt åsnan och ingen kan göra den bättre än han! Han är så himla bra.

Animerade filmer gillar jag nu förtiden, det är fantastiskt vilken teknik som finns. // Carina

2009-11-26 @ 18:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0