Favoritlåtar i fredagsfinalen av Idol

Imorgon så är temat "favoritlåtar" i Idol. Tove Östman Styrke väljer att sjunga In the Ghetto med Elvis Presley. Här krävs det att Tove är absolut skärpt. Är hon det så tror jag att hon ska kunna sitta säkert, men låten är svår. Jag hoppas självklart att hon klarar sig, då jag tycker att hon har en otrolig talang. Hon är dock inte riktigt en artist ännu, men det är ju därför hon är med i Idol. In the Ghetto är en otroligt bra låt, så det ska bli kul att höra om Tove klarar av låten. Jag lägger min röst på Tove imorgon (alltså som vanligt), vilka har ni som favoriter?

På söndag håller jag för övrigt tummarna för Assyriska mot Djurgården i det Allsvenska kvalet!

Återkommer på måndag, trevlig helg!
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0