Lars Winnerbäck

På fredag så spelar Lars Winnerbäck i Ejendals Arena i Leksand. Jag är jättetaggad för konserten. Det ska bli otroligt kul tycker jag. Jag hoppas att han spelar "Hjärter Dams Sista Sång" och "Söndermarken". "Söndermarken" kommer han med stor säkerhet spela. Spelar han "Hjärter Dams Sista Sång" så kommer jag garanterat att fälla en tår. Som jag har berättat förut så betyder låten väldigt mycket för mig. Annars så har jag fått en favorit på nya skivan och det är "Jag fattar alltihop". Det är enligt mig skivans starkaste och bästa låt.

Nästa vecka så kommer jag att blogga om tre låtar av Winnerbäck och försöka tolka dem. En låt och tolkning/dag. Har dock inte bestämt vilka låtar jag ska skriva om än, det blir en överraskning. Under helgen vill jag veta vilka favoritlåtar ni har så kanske det blir just den jag skriver om. Lämna gärna en kommentar här på bloggen.

/"ET"


Kommentarer
Postat av: Carina

Min favorit är "Om du lämnar mig nu" som han sjunger tillsammans med Miss Li. Hur många veckor på Svensktoppen? Fler än jag tycker alltså lika! Vad gillar du den?

2009-11-29 @ 12:21:35
Postat av: Anton

Jo "Om du lämnade mig nu" är otroligt fin. Jag tycker Winnerbäck och Miss Li:s röster passar bra ihop. Vet inte hur många veckor den låg på Svensktoppen, men det var många många veckor.

2009-11-29 @ 21:52:21
Postat av: Anton

Ja, "Om du lämnade mig nu" är otroligt fin. Jag tycker att deras röster passar klockrent tillsammans!

2009-11-29 @ 21:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0