"På spåret" - kommer spåra ur

Snart börjar På spåret igen. Men den här gången heter programledarna Kristian Luuk och Fredrik Lindström. Jag har all respekt för de här programledarna, jag tycker de är otroligt duktiga. Men jag tror inte de lyckas i det här jobbet. Jag kommer alltid förknippa programmet med Ingvar Oldsberg och Björn Hellberg. De har gjort det här programmet jättebra och jag tror att nu när det kommer in "nya" programledare så kommer tittarna att svika.
Jag tror varken Kristian eller Fredrik är rätt personer att leda På spåret. Vad tror ni?
Jag tror att På spåret är slut som topprogram, det kommer att spåra ur...

Hörs igen på torsdag
/Anton

Kommentarer
Postat av: Jimpan

Tjena Anton!

Jo så tänkte jag faktiskt om så ska det låta när Peter Harryson lämnade över till Peter Settman. Men jag fick någ ta och ändra på mig för Settman var mycket duktigare än jag kunde tro. Så vi får hoppas på att Fredrik och Kristian sköter sig.

Allt gött till dig och gasta för mig med imorgon mot AIK. Krossa dom!!

2009-11-10 @ 20:33:00
Postat av: Jimpan

Tjena Anton!

Jo så tänkte jag faktiskt om så ska det låta när Peter Harryson lämnade över till Peter Settman. Men jag fick någ ta och ändra på mig för Settman var mycket duktigare än jag kunde tro. Så vi får hoppas på att Fredrik och Kristian sköter sig.

Allt gött till dig och gasta för mig med imorgon mot AIK. Krossa dom!!

2009-11-10 @ 20:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0