Tidningar och kärleksrykten

Att tidningar gillar att skriva om kärleksrykten vet alla. Nu skriver man att Agnes och Vincent Pontare är ett par. Jag känner att jag inte bryr mig, jag tycker att människor borde få ha sitt egna privatliv och det ska tidningar och media skita i helt enkelt. Dom skriver också mycket som inte är sant, allt bara föra att sälja. Är det helt okej? 
Jag tycker inte att det är okej faktiskt. Jag bryr mig heller inte så mycket vem som är tillsammans med vem.
Vad tycker ni? Skriver tidningar för mycket skit eller är det okej att göra som de gör?     

Kommentarer
Postat av: Carina

Hmmmm....luktar det inte liiiite avundsjuka här Anton...? Agnes hade väl inte varit dum att vara ihop med eller har du helt gått över till IdolTove nu? s.

I övrigt håller jag helt med dig. Låt folk få ha sitt kärleksliv ifred, men jag ska väl inte sticka under stol med att jag själv läser skvaller emellanåt..

Ha de gött!

2009-11-16 @ 16:32:50
Postat av: Anton

Haha, nej det gör det inte. Agnes är visserligen otroligt snygg, men nej haha. Och det är skillnad på att vara snygg och att vara snygg, om du fattar vad jag menar.



Jo jag läser faktiskt också skvaller. Men det här är att göra en anka av en fjäder tycker jag. Om de nu är tillsammans så jaha? Kan de inte få vara det då? Haha, det tycker jag i alla fall.

2009-11-16 @ 17:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0