Är Salomonssons karriär över?

Andreas Salomonsson har dragits med en ljumskskada i ungefär et år. Nu ser skadan ut att sätta stopp för en fortsatt karriär.

Jag tycker givetvis att det är tråkigt om han tvingas sluta spela hockey på grund av en skada, men och andra sidan så anser jag att det är oerhört stark av honom att ta ett eventuellt beslut. Alla som håller på med hockey, är supportrar och hockeyintresserade vet vad Salomonsson har betytt för svensk hockey och för Modo. För Modo betyder det här att dom kommer få oerhört svårt att hitta ersättare till Andreas, om det ens är möjligt. Ett mycket tungt besked för Modo som inte har övertygat i starten av Elitserien.

Jag vet inte vad jag ska säga om det här mer än att det är tråkigt för svensk hockey. Jag hoppas att du Andreas snart blir bättre och att du kan fortsätta din hockeykarriär.

/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0