Chanserna till elitserien - otroligt små

Om inte Leksand redan har skjutit sig själva i foten, så har man definitivt gjort det idag. Nu sparkar man krigaren Eneqvist. Frågan är varför?

Jag blev förbannad och väldigt ledsen när jag fick det här beskedet. Jag förstår inte varför?
Jag anser att Leksands chanser till att nå elitserien nu är väldigt väldigt små. För mig är Eneqvist Leksand och kommer alltid vara Leksand.
Jag tror inte föreningen förstår vad de har ställt till med och jag tycker det är väldigt dåligt agerat när vi suportrar har stått och skrikigt Eneqvist namn match efter match.
Jag börjar tröttna på det här nu. Om Leksand ska ha någon chans till elitserien så kan man ju inte ta bort dom viktigaste spelarna!

Jag tycker oerhört synd om Johan, och jag är som sagt väldigt förbannad och missnöjd på Leksands IF.

För mig kommer Eneqvist alltid vara en krigare och ett namn som jag förknippar med Leksands IF. Jag hoppas Eneqvist kommer till en bra klubb som ger honom den speltiden som han förtjänar! 

Toppen: Johan Eneqvist
Botten: Leksands IF

Kommentarer
Postat av: Carina, Krille och Patrik

Kan inte annat än att hålla med dig Anton! Det här är skiiiiit! Ollas och Hägga (och hela Leksand i övrigt också) behöver ju Ene för att det ska gå riktigt bra. Det är ju nu vi ska ha människor med stort Leksandshjärta på isen, som krigar i varje byte.

2009-10-28 @ 16:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0