Grattis Åtvidaberg

Åtvidaberg är nu klart för spel i Allsvenskan säsongen 2010. Jag är ingen fotbollsfantast, men det här är jättekul för Åtvidaberg och för fotbollssverige. Nykomlingar brukar ha svårt att etablera sig i en ny serie (se bara på mitt IFK Norrköping för någon säsong sedan). Jag tror Åtvidaberg får svårt i högsta serien nästa säsong. Beror lite på vilka som kommer in i laget under silly season, så jag avaktar lite med min tippning av Åtvidaberg. Jag tycker dock Åtvidaberg är ett lag som ska spela i högsta serien, jag tycker hör hemma där.

Åtvidaberg spelar alltså i allsvenskan nästa år och jag hoppas att Djurgården inte gör det.
Till alla er Djurgårdare beklagar jag detta men jag tror och hoppas att Djurgården spelar i superettan nästa år. Förhoppningsvis så får de sällskap av Hammarby.

Åter igen; grattis till den allsvenska platsen Åtvidaberg. Det ska bli kul att följa er resa, hur den slutar får vi se.


Nu ska jag hem och ladda inför derbyt imorgon. Pucken släpps 19.00. Var där!
Krossa lillebror!

LTJD
/Anton

Kommentarer
Postat av: Carina, Krille och Patrik

SUCK Det är tungt nu, eller hur Anton!

2009-10-22 @ 07:56:59
Postat av: Carina

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article6001127.ab



Har du sett vad din favorit ställer till med borta i Amerikat?



Hörde att du ville komma hit förra helgen, men farmor var sjuk, pappa borta på minigolf och jag borta - vi tog upp båten, vad hände?



Kan du inte annonsera lite i förväg när du är på ingång, så vi kan planera?



Nåja, hoppas allt är Ok, vi ses väl snart hoppas jag!



// Carina

2009-10-22 @ 22:16:17
Postat av: Anton

Det är riktigt tungt nu, in med nummer 47!!



Såg det och blev riktigt glad. Jag älskar Agnes! Verkar gå riktigt bra för henne där borta, så det är jätteroligt tycker jag.



Nej, vi var i Stockholm då. Och som bekant avskyr jag Stockholm. Så jag ringde och kollade med farmor, otur att hon var sjuk och att inte ni var hemma.



Nästa helg så ska jag jobba, helgen efter det så ska jag till Mora och helgen därefter så ska jag ut på lördagen. Men jag hoppas kunna komma så snart som möjligt!



/Anton

2009-10-23 @ 12:07:16
Postat av: Carina

Du är välkommen när du än kommer, det vet du väl? Får vi bara veta i tid, så är det inga problem. På lördag åker jag och Per till Gran Canaria, ska vara där i 5 dagar, ska bli skönt med lite värme - istället för den här j-a svenska hösten.

2009-10-27 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0