Möte i Stockholm

Hejsan!

I fredags så skulle jag och min assistent Victor åka ner till Stockholm för jag hade ett möte med min chef Agnetha. Det var ett bra möte tycker jag. Jag får skriva rätt mycket och det tycker jag är väldigt kul, jag gillar som sagt att skriva och helst tycka till om en viss sak eller om ett särskilt ämne.

Idag så har jag skrivit en krönika som jag blev nöjd med. Den handlar om mig och mitt hockeyintresse. Jag skriver också en hel del om vad jag har för uppgifter under en match. Hela krönikan kan ni läsa på vhaction.se senare under dagen hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Carina, Krille och Patrik

Hej Anton!

Gissa om vi ser fram emot att läsa din krönika om världens bästa sport och framför allt världens bästa hockeylag. Vi håller ju liksom på samma som du gör ;o)

Kämpa på vita, blå!

Ha en härlig dag, i morron är det match! Hurra!

Kramar från oss!

2009-10-06 @ 07:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0