Nu börjar Idol på riktigt - utan vinnaren

Det är det här jag har väntat på sedan Idol började. Men varför finns inte vinnaren med? Enligt mig så höll Jon Sindenius en klass för sig. Hans auditionframförande fick mig att uttrycka ett stort "wow!" Det tycker jag var Idols  bästa framförande i auditions historia.
Jag tycker att Jon var värd en plats i finalen av Idol 2009, jag tror att han hade kunnat gå riktigt långt faktiskt!

Annars så tycker jag att Rabih har överraskat stort, han har en väldigt bra röst.

Tove Östman Styrke - enligt mig har hon bra scennärvaro och hon ser bra ut. Jag tycker också att rösten är bra, även om hon har mycket kvar att träna på. Men som sagt: hon är väldigt snygg och hon kan gå långt i den här tävlingen om hon väljer rätt låtar.

Det ska bli riktigt intressant att följa utvecklingen. Just nu är nog Rabih min favorit till att vinna allting. Vem håller ni på?

/Anton

Kommentarer
Postat av: Carina

Hallå, jag måste berätta, jag träffade alla Idolerna i lördagskväll! Jo, det är sant! Jag hade vunnit biljetter till en förhandsvisning av filmen "Fame" och den visades på Metronome/Sandrews egna lokaler i Stockholm, en liten salong på ca 40 FÅTÖLJER! Och vilka dök upp där om inte alla Idoler! Vi var tre vinnare, och idolerna klappade händerna när vi presenterades! De du!

2009-10-06 @ 17:56:36
Postat av: Veronica

Hej



Dax för VH action att ställa upp nästa år...



Vad säger du Anton ?



Häftigt Carina så nu är du oxså Idol, kan man få en atougraf...



Kram Veronica

2009-10-06 @ 19:54:47
Postat av: Anton

Ställer vi upp så blir ju tävlingen inte spännande, då har de givna vinnare direkt :)



/Anton

2009-10-06 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0