Peter Wahlbeck

Jag har alltid sagt att Betnér äger humoreliten i Sverige, det står jag fast vid. Jag tycker han är otroligt bra på det han gör.

I gårdagens avsnitt av "Roast på Berns" så fick Betnér se sig besegrad av Peter Wahlbeck. Han roastade i och för sig inte Sofia Wistam, utan han riktade in sig på panelen. Det kan ha varit det bästa i det här programmets historia, dock har det inte funnits så länge.

Han sa mycket som jag skrattade av, bland annat de här två sakerna: "Soran Ismail - vad är det för jävla namn?" och "Man är van vid att kunna zappa bort dig". Det här var det roligaste hittills i Roast på Berns. Jag hoppas att han är med i nästa säsong. Ni som inte har sett det, måste se det tycker jag.

Betnér vs Peter Wahlbeck: Igår var det inget snack om vem som var bäst. Wahlbeck ägde stort igår!

Kolla på detta:
http://www.youtube.com/watch?v=oibZ7W3S_d8

LTJD
/Anton


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag gillar INTE Wahlbeck, han är konstig tycker jag. Jag gillar Magnus Betnér bättre, han är iskall!

2009-10-27 @ 22:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0