Första dagen på kontoret i Falun

Nu sitter jag här på VH-kontoret i Falun. Eftersom att det här är min första riktiga dag, så känns det här riktigt riktigt roligt!

Idag har jag och Veronica haft en liten genomgång (kan man kalla det) där vi har pratat igenom vad som händer den närmaste tiden. Jag tycker att det verkar bra!

 

Jag arbetar just nu med att sortera bilder i rätt mappar och se till att de brännas över på olika skivor.
Det är rätt många bilder som ska brännas, så det tar lite tid. Men det kommer att bli bra!


Den 17:e september så annordnas en stor lansering av vårt nya varumärke som heter VH Action.

Den kommer att hållas i Umeå. Jag kommer givetvis att finnas på plats.

Det ser jag fram emot!

Vi hörs!

/Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0