Jag kommer sakna er

Björklöven gick i konkurs igår. Det tycker jag är oerhört tråkigt faktiskt. För mig kommer Björklöven alltid vara en stor klubb.

När Leksand har mött Björklöven hemma i Ejendals arena så har jag känt att "det är det här som är hockey". Ett lag som alltid bjuder på bra motstånd, både på isen och på läktaren. Jag kommer ihåg en match mellan de här två lagen för något år sedan när Björklövens fans hade åkt badbuss till Leksand och deras fans sprang runt med simfötter och snorklar med mera, händer det någonsin någon annanstans inom svensk hockey? Jag tror inte det.

Ett mycket tråkigt besked tycker jag.
Jag kommer sakna er och jag lider med er.
Hoppas att detta löser sig på ett eller annat vis!
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0