Jakob Eklund är så otroligt bra

Jakob Eklund är en av mina favoritskådespelare. Han är så otroligt bra i den rollen som Johan Falk. Jag har alltid gillat Jakob Eklund.

Min favoritserie som heter Tusenbröder gick för några år sedan på tv. Han spelar där kriminell och sitter inne på Hallanstalten. Efter ett rån så åker även en kille som heter Hoffa in på Hall. Hoffa och Petter planerar flykt från fängelset och lyckas också med det. Petter mördar sedan en person och jakten på Petter och Hoffa fortsätter.

Jag har länge försökt köpt den tv-serien på dvd, men jag har inte fått tag på den, tyvärr. Jag tycker att Tusenbröder är en av de bästa serier som har visats på svt.

Jakob Eklund har alltid gjort bra ifrån sig i filmer och han är som sagt en stor favorit hos mig.

Hörs imorgon!

//Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0