Min absoluta favoritlåt

Yesterday

Den här låten är så oerhört vacker så jag gråter nästan varje gång jag hör den. Jag gillar Leonas röst och en av mina stora drömmar är att se henne live på scen.

I just can't believe you're gone
Still waiting for morning to come
Wanna see if the sun will rise
Even without you by my side


Den första raden ur den här låten är oerhört betydelsefull för mig. I just can't believe you're gone får mig direkt att börja gråta faktiskt. Den väcker så oerhört starka och vackra minnen från dels förrförra året, men också lite från augusti. Den här låten försöker jag lyssna på minst en gång om dagen för att på något sätt få ur mig det jag behöver. Jag kan givetvis vara glad också när jag hör den här låten, men den hjälper oerhört mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0