Ski-cart

Nyss hemkommen från en underbar vecka i Sälen. Det var otroligt härligt att få åka ski-cart igen. Det känns som en frihet för mig i backen och det är en härlig känsla.

Första åket är det som brukar vara det bästa. Man får också känna på backen och försöka hitta en bra fart att hålla sig till. Det är otroligt viktigt att tänka på då det är flera skidåkare i backen. Det känns bra att hålla en jämn fart hela tiden för då blir skidåkningen som bäst, i alla fall enligt mig.




Jag hoppas att alla som var med i Sälen hade det bra och är nöjda med resan. Jag är nöjd, och jag vill tacka alla inblandade som har varit en del av Sälenveckan -10!


Kommentarer
Postat av: Carina, Krille och Patrik

Hej Anton!

Det var jättekul att träffas igen och Sälenveckan var helt suverän! Ha det kanon!

2010-04-20 @ 10:02:43
Postat av: Anton

Hej!

Jag tycker också att det var kul att se er igen, lite synd att vi ses så sällan. Men vi ses snart igen hoppas jag. Ha det bra!



Sälenveckan var underbar och rolig. Bra väder hade vi också!

2010-04-26 @ 09:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0