Valborg - jaha?

Det är inte värre än jul, för det kan inget vara.

Jag är lite fundersam över vad Valborg egentligen är. Jag diskuterade det här med mor i helgen och hon sa att om man är bonde så kanske det är en viktig dag. Varför vet jag inte, kanske för att göra i ordning åkern? Vad vet jag.

Men jag följer grupptrycket och ska göra något kul på fredag. Jag hoppas att min assistent Evert kan jobba då. Jag ska gå ner och kolla på när grundskolans nior spelar fotbollsturnering och sedan så ska jag eventuellt gå till Brandmannen (ungdomsgård) och kolla vad som händer där.

Vad händer annars i veckan då? Jobb så klart, rullstolsträning och sen ska jag försöka att beställa tid för tatuering här i Falun på Temple of Art.

Hörs på onsdag!
/Anton

Kommentarer
Postat av: Tove

du ska ju naturligtvis UT på valborg, på Bowlingen! :)

2010-04-29 @ 22:39:50
URL: http://toveollas.devote.se
Postat av: jasmina

allt bra med dig? :)

2010-04-29 @ 22:49:51
URL: http://jasminab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0