17.30 i morgon - bilen rullar mot Mordor

En ganska seg tillställning i gårdagens "premiär" mot Lillehammer. Matchen slutade 2-1 efter att Hempa gjort båda "baljorna". Som sagt - matchen var ingen höjdare, men jag hade väl knappast räknat med någonting annat. Första matchen på försäsongen, ja då får man räkna med att allt inte stämmer. Jag kan dock säga att jag redan tror att Olimb blir en spelare att hålla ögonen på i vinter, jag rös nästan när jag såg den killen spela ishockey!

"Jag skiter i träningsmatcher" är ett uttryck som jag använder flitigt. Det gäller givetvist INTE i fiendeland i morgon. Matcherna mot lillebror handlar om så mycket mer än bara hockey. Jag "vet" att Leksand vinner i morgon, något annat finns inte!

Just ja, i kväll spelar ju IFK borta mot J Södra. En match som bör vinnas. Jag ser nu att Whass finns med i truppen. Oerhört glädjande tycker jag! Skönt att inte "skadan" var värre.

Trevlig helg så hörs vi på måndag igen!
/Anton "Rafiki" ET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0