Agnes nominerad till "Årets kvinnliga liveartist"

Agnes är nominerad tilll en "Rockbjörn" i gruppen årets kvinnliga artist.

Det är givetvist jätteroligt tycker jag och Agnes har gjort det så otroligt bra som redan nu slagit igenom och blivit en "Superstar" i flera länder. Hon kommer absolut bli stor inom musiken om hon fortsätter så här.

Men i detta fall så får Agnes ursäkta, för vinnaren är redan klar. Om inte Robyn vinner detta så ska jag be er alla om ursäkt. Om inte Robyn vinner detta så ska jag äta ärtsoppa varje dag i ett år. Om inte Robyn vinner så ska jag flytta till Holland och lyssna på Cornelis Vreeswijk från morgon till kväll varje dag.
Ja, ni förstår säkert vart jag vill komma med detta.

Årets kvinnliga artist 2010 kommer att gå till Robyn!



Återkommer i morgon, Heja IFK!
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0