Den 7:e september

Så ska ännu en säsong av Idol börja. Jag tycker att det är oerhört spännande att se vilka okända talanger det finns i det här landet.

Jag tycker att det är kul när man får se en riktigt bra audition. Jag kan nämna två stycken som har fått mig att rysa. Den första är Anna Bergendahls audition där hon sjöng låten Have a heart, som är gjord av Bonnie Raitt. Den gjorde hon otroligt bra! Men den absolut bästa audition som har gjorts i Idol är framförd av en kille som heter Jon Sidenius.
Hör Jons audition här!

I morgon så börjar hockeycupen i Leksand. De blåvita får en tuff start när man ställs mot Brynäs (Taskigt kaffe! Tomas Di Leva!) klockan 20. Jag tror faktiskt att Brynäs är för starka faktiskt. Tips? 1-4 till laget från Gävle.



Nu tar jag helg, återkommer på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0