Han vill ta över

Nyhetsmorgon kan vara på väg att få en ny programledare på lördagar. Enligt Expressen vill Arne Hegerfors ta över rollen som proglamledare för programmet.

Jag har alltid gillat Arne. Det är något hos honom som jag ser upp till, jag vet dock inte vad. Arne är mest känd för att kommentera hockey- och fotbollsmatcher. Nu vill han alltså in i "Nyheternas Värld". Det kab  bli klockrent!

På onsdag så spelar Leksand mot Västerås i en träningmatch som spelas i Hedemora. Jag har tyvärr inte möjlighet att åka och titta. Men jag hoppas att de som är där bjuds på en rolig ishockeymatch. Det brukar bli det när Västerås är inblandat.

Hoppas kunna återkomma på torsdag,
//Anton


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Anton!

Enligt min åsikt ska Arne H gå i pension, eller åtminstone hålla sig till att referera sport, som han faktiskt kan. Orkar inte med att han ska försöka va "rolig" i rutan på morronkvisten. Jag röstar alltså NEJ till Arne Hegerfors i Nyhetsmorron! Ge honom pension så han försvinner s.



Däremot håller jag steeeenhårt på att Leksand slår Västerås på onsdag, även om det brukar sitta lite "halvhårt" inne.

Ha en bra vecka!

2010-08-30 @ 11:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0