IFK rycker!

I och med gårdagens seger hemma mot Bajen med 1-0 så rycker IFK och nu är man riktigt nära en plats i allsvenskan. Hasanis straffmål i den 14:e spelminuten blev matchens enda.

Jag tycker faktiskt att straffen var oerhört billig. I momentet innan anser jag också att Hammarby skulle haft en frispark.

Men det är bara att tacka och ta emot, nu ska det mycket till om mitt IFK ska missa allsvenskan, en oerhört skön seger mot ett Bajen som nu får ställa in sig på ytterliggare ett år i Superettan.
Framåt Kamrater!!

I kväll så ska jag ge Allsången en sista chans, eller nja.. Tove kan man ju i alla fall inte missa tycker jag. Frågan är hur långt den här tjejen kan gå? Jag vet inte, men hittar hon en egen stil så kan det gå riktigt bra tror jag.

I morgon är det ÄNTLIGEN dags för hockey igen i Tegera Arena. Jag är oerhört spänd på laget och det ska bli riktigt, riktigt kul att det drar igång igen. Lillehammer står för motståndet förövrigt.


Leksand möter Icebreakers

Återkommer på torsdag!
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0