Noomi Rapace - för bra?

Enligt Expressen så har det blivit svårt att hitta någon som kan spela Lisbeth Salander i den första filmen i Millenium-trilogin. Förvånad? Nej, inte det minsta.

Noomi Rapace är verkligen en stjärna. Hon är som gjord för rollen som Salander. Det här känns så äkta så att det är lite skrämmande.

De som är närmast en roll som Salander är enligt expressen.se de här fyra: Rooney Mara, Sarah Snook, Lea Seydoux och Sophie Lowe. Jag googlade nyss alla namnen, men förlåt, jag känner knappt igen någon alls.

Lea Seydoux såg i alla fall riktigt bra ut tycker jag!

Nej, jag tycker faktiskt att Noomi Rapace är för bra för att någon annan ska spela hennes roll, men de måste ju ta in någon. Frågan är bara - vem?

Hörs på fredag igen,
Domoo Arigatoo
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0