Sådant hör inte hemma i idrotten!

Jag bryr mig egentligen inte alls om Färjestads BK. Jag har alltid haft svårt för den klubben och kommer förmodligen alltid att ha det.

Efter att ha läst nyheten om att Rahm har använt sig av förbjudna preparat blir jag oerhört förbannad. Detta hör absolut inte hemma inom idrotten tycker jag! Detta är rent utsagt pinsamt att höra om. Jag skulle gissa på att det är många yngre människor som ser/såg upp till denna spelare. Att det nu visar sig att han har dopat sig är otroligt sorgligt. Detta skadar inte bara Färjestad, utan det skadar också hela Hockey-Sverige.

Jag tycker som sagt att detta är helt åt helvete och jag tycker att Färjestad gör rätt i att stänga av Rahm i väntan på dom.

Trevlig helg!

Hörs på måndag igen!
/Anton
P.S. "Hörde du det? Kommer du tillbaka, så dödar vi dig!" (Citat ur Lejonkungen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0