Spännande vecka att se fram emot!

God morgon! Jag hoppas att alla har haft en trevlig helg, det har jag definitivt haft. En helg hemma franför tv:n behövs det också ibland.

Som sagt, det händer mycket i vecka 32. I kväll så tar IFK sig an Hammarby på hemmaplan. En match som jag tror kan bli viktig, inte minst för Bajen. Hammarby, som nu ligger på en nionde plats måste börja ta poäng nu om de ska ha någon som helst chans i det här. Men som jag ser det så är chansen till en kvalplats borta. Ikväll så bör mitt IFK ta tre enkla pinnar. Något annat vore oerhört dåligt. Jag tror på 3-1 till IFK!

Matchen direktsänds på TV4Sport med start klockan 19.00. Jag hinner se matchen i ungefär en timme, sedan är det ÄNTLIGEN(!) premiär för Det Okända i TV4+!

Hoppas ni får en trevlig  och bra vecka!
Peace!
/Anton

PS. veckans kommande inlägg kommer förmodligen handla om lite Allsång och hockey, häng med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0