Tillbaka på jobbet

Hej alla!

Nu är jag åter tillbaka på jobbet igen och jag ser fram emot en spännande höst med nya utmaningar tillsammans med VH.

Jag hoppas att alla har haft en bra sommar! Jag har haft fyra riktigt bra semersterveckor. Två av de veckorna spenderade jag på Öland. Där hade jag väldigt trevligt. Att träffa Lova och Hedvig igen var otroligt roligt! Under de här veckorna så har det hänt mycket roligt, bland annat så kom Patrik ner sista veckan. Jag tänkte försöka rangordna de tre bästa sakerna under semestern.

3. Lejonkungen på youtube med Patrik - Otroligt bra film, haha! Jag älskar faktiskt denna berättelse. Rafiki är en idol!

2. Utekväll i Kalmar med bror, Lova och Hedvig - En av de bästa dagarna/kvällarna under Ölands-vistelsen. Trevligt sällskap och många skratt, kan man begära mer? Satt på en brygga i en park utanför Kalmars Slott i början av kvällen. Så mysigt!

1. Kung Winnerbäck i Borgholm - Visserligen småregnade det hela kvällen, men Lasse och bandet bjöd på en riktig show! Rysningar och tårar fanns det gott utav! Bästa låten? Det är svårt att säga, men jag gillade "Ingen soldat". Här kan man verkligen snacka om rysningar! Även "Hjärter Dams Sista Sång" var otroligt bra! Till och med Patrik uppskattade konserten, då är det bra kan jag säga!

Nu ser jag fram emot en höst med VH, detta blir riktigt kul!

A sante sana, squash banana, we we nugu, mi mi apana!

P.S. Leksand går på is klockan 10. Grymt att det börjar dra igång nu!

Kommentarer
Postat av: Patrik, Krille och Carina

Kul att du har haft en bra semester Anton!!

Var du och kollade på ispasset? Hur såg det ut? Vad tror du om årets trupp?

Många kramar från oss blåvita här nere!

2010-08-03 @ 12:41:27
Postat av: Anton

Jag hade inte tillfälle att kolla in ispasset tyvärr. Årets trupp? Ja ni.. Jag tror ingenting mer än att Eric Moe kommer att bli riktigt jävla bra, har det på känn bara. Tyvärr missar han ju delar av försäsongen nu pga operation. Annars vet jag inte. Tror dock mycket på Ken Andre Olimb och Patrick Gailbraiht i målet. Har också stort förtroende för både Christer Olsson och Niklas Eriksson, det blir spännande!

2010-08-07 @ 16:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0