Bloggen - mitt ansikte utåt

När man bloggar så är det oerhört viktigt att skriva rätt saker. Att ljuga i sin blogg kan få stora konsekvenser och du kan tappa läsare på det. Anledningen till att jag tar upp det här är för att Aftonbladet har en fråga i dagens nätupplaga om hur vida okej det är att ljuga i sin blogg.

Oavsätt vad som skrivs på sin blogg så ska man vara oerhört försiktig i vissa fall. Ljuger man eller skriver sådant som inte är sant så kan det få konsekvenser. Jag försöker kommentera olika händelser och skriva om mina egna upplevelser. Har jag inte riktigt koll på en sak så ska jag heller inte ta upp det i bloggen. Man måste komma ihåg att bloggen är personlig och läsarna har förtroende för den som skriver.

Hörs på måndag!
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0