Papegojor - lustiga djur


Papegojskoj

Sommaren 2008 så var jag på Insjödagen. Det var mycket folk och mycket som hände där. Det var till exempel freestyle motocross, artister som uppträde och annat kul. Jag var där med min assistent Dennis. Vi gick förbi ett ställe där de hade två papegojor och personerna som hade papegojorna frågade mig om jag ville ha dom på axeln. Innan jag ens hann reagera så svarade Dennis: Ja, det vill han! När papegojorna väl satt där så blev den gröna papegojan väldigt intresserad av mitt ena öra. Jag kan säga att det var länge sen jag var så otroligt rädd någon gång. Dennis tog givetvis på sig att ta kort och eftersom han förstod att jag inte var så bekväm i situationen så tog han givetvis lång tid på sig att ta korten. Han stod och flinade medans jag tyckte inte det var ett dugg kul. Visst, det var en upplevelse att ha papegojor på axeln. Men som jag sa, jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv!

Men den stora anledningen till att jag åkte till Insjön den här dagen var för att höra Brolle. Det var bra och jag gillar hans låtar. Men jag blev lite besviken när jag inte fick höra mina favoritlåtar med honom som heter Söt sak och Vaken Igen.


Brolle

Kommentarer
Postat av: Micke

"Ara" Abrahamian ?

2010-02-15 @ 13:21:41
Postat av: Carina, Krille och Patrik

Kortet blev ju i alla fall kanon, så det var kanske värt att va "lite" rädd i alla fall....?

2010-02-16 @ 13:39:04
Postat av: Carina

Brolle är kanon!

2010-02-16 @ 17:26:14
Postat av: Anton

Carina, Krille och Patrik: Tackar! Jo det var det väl, men rädd var jag!



Carter: Ja, han är grym!

2010-02-17 @ 11:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0