Pink

Den 23:e juli skulle jag gärna vara i Göteborg. Då kommer nämligen Pink till Ullevi.

Pink är en artist som jag tycker mycket om på grund av hennes coola musikstil. Låtar som "Sober","Please don't leave me" och "I don't belive you" gillar jag otroligt mycket. Jag trycker att hon verkar ha en cool attityd till musiken.

Jag drömmer om att se olika artister live och Pink är en av dem. Jag tycker att hon har bra texter i sina låtar och som ni redan kanske vet så är texterna väldigt viktig för mig när det gäller musik. Sedan så kan jag inte komma undan med att jag tycker att hon ser sjukt bra ut. Men som jag sa så är det hennes attityd till musiken som jag gillar.

Vad tycker ni om Pink? Vi kanske ses i Göteborg den 23:e juli!

Har ingen bild på henne (ännu) tyvärr. Men här kommer låten I don´t belive you.
Klicka här - I don´t belive you

Hörs på fredag!
Med vänlig hälsning
Anton

P.S. min assistent Evert hälsar, bockar och bugar

Kommentarer
Postat av: Carina

Gissa vem som ska på Kizz på Stadion 12 juni? Shit, vilken happening asså! // faster C

2010-02-10 @ 09:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0