Anja Pärsson har aldrig varit bra och kommer aldrig vara bra!

Jag tittar sällan på alpint, men när jag väl kollar så tycker jag det är rätt roligt faktiskt.

Jag har dock alltid haft svårt för Anja Pärsson. Jag vet inte vad det är som gör att jag har svårt för henne, men hon känns rätt ostabil i sitt sätt att vara tycker jag. Jag har sett och hört intervjuer med henne och även där är det något jag har svårt för. På något sätt så känns det rätt tråkigt tycker jag. Jag tycker även att hon klagar för mycket(för det gör ju inte jag;P).
Då är jag mer imponerad av han Jens Byggmark som jag tycker imponerar nästan varje gång i backen.

Jag vet nu att om jag får kommentarer så kommer ni tycka att jag lite knäpp kanske, men jag har som sagt aldrig varit imponerad av Anja Pärsson och jag kommer aldrig bli imponerad av Anja Pärsson. Jag är ledsen, men det här är min åsikt. I min värld så kommer hon aldrig att vara bra.


Hörs imorgon :-]
/Anton


Kommentarer
Postat av: kava

Hej Anton!!



Jag håller med dig till fullo!

Anja verkar vara lite osympatiskt stöddig tycker jag.

Nu känner vi ju inte henne men det är det intryck jag får ut ur tv-rutan iaf.



Sköt om Dig!!

Kalle

2010-01-04 @ 17:07:59
Postat av: Micke

Anja var en gång bra i backen. Allt annat håller jag med till fullo. bäst före datum har gått ut för länge sedan. SOK avboka hennes biljett ochör det NU !

2010-01-04 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0