Blåsningen - rätt programledare

Reneé Nyberg är en av Sveriges bästa programledare tycker jag. Jag tycker att hon är oerhört rolig och dessutom så gör hon alltid ett bra jobb.

Jag såg Blåsningen för första gången igår sen nystarten av programmet. Jag brukar ha svårt för gamla program som ska återskapas på något sätt, oftast blir det "kattskit" av det mesta tycker jag. Men Blåsningen tycker jag levde upp till förväntningarna och det var väldigt kul att se inslagen. Min favorit var nog Salem al Fakir som blev rejält blåst på middagen han var på. Till skillnad från Sanna Nielsen så förstod inte han någonting tror jag, utan han satt där och lät sig matas och lät dom honom runt munnen. Det var väldigt kul att se faktiskt. Jag tror också att han själv tycker att det var väldigt kul.

Det var också väldigt kul att se David Hellenius på sin yogakurs. Jag förstår inte hur Reneé Nyberg klarade av att hålla sig för skratt vissa gånger där. Speciellt när David fick härma en apa så såg man att Reneé ville skratta men höll sig från skratt. David levde sig in "aprollen" så himla bra. Ja, det var som sagt väldigt kul! Ni som missade programmet måste faktiskt gå in på tv3s hemsida och kolla på när David spelar apa, jag låg i soffan och skrattade faktiskt.

Det är kul med program som blir väldigt lyckade och Blåsningen har blivit väldigt lyckat. Jag hoppas att det håller i sig.

Hörs på onsdag med ett nytt inlägg och nya tankar från mig.
Ha det gött!
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0