"I en annan del av Köping"

I söndags så hade programmet " I en annan del av Köping" nypremiär. Jag har inte sett varken första eller andra säsongen av programmet, men jag har känt till dom personerna som är med. Sedan så är ju Tobbe leksing också, så då måste man ju kolla;P. Skämt åsido, men jag gillar personerna som är med i programmet. Dom verkar så himla glada hela tiden och när man ser att dom har kul så blir det automatiskt kul att se på.

Min favorit är Tobbe, han verkar så otroligt rolig och glad. Sedan så verkar han säga vad han tycker och det är något jag gillar skarpt. Man ska säga vad man tycker, i alla fall så är det så i min värld. 

Vad tycker ni om programmet? Jag har fastnat för det här!! 

P.S. Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, mitt nätverk har krånglat här hela förra veckan och även igår måndag. 

Hoppas att vi hörs igen imorgon. 

TjingTjong lingon fjong;P 
// Anton  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0