Kungen av svensktoppen

Winnerbäck vann "Årets låt" tillsammans med Miss Li för låten "Om du lämnade mig nu". Det var inte så oväntat då låten har gått mycket på radio och hörts i tv.

Jag tycker att den här låten är oerhört vacker och deras röster passar utmärkt tillsammans. Miss Li har jag sett en gång live och hon är väldigt säker på de hon gör. Hon är cool på något sätt. Hennes röst är speciell och hon har väldigt bra låtar tycker jag.

Jag gillar särskilt en rad ur den här låten som går så här: Jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams.
Jag fastnar lätt för textrader och den här raden har jag alltså fastnat för. För mig är den här raden otroligt vacker den får mig att stanna upp och tänka en sekund eller två på alltig egentligen som har med mitt liv att göra.

Hörs på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0