Ny låt på G?

Agnes har lagt upp en bild på sin hemsida. Bilden visar ett papper med verser och refräng. Mina spekulationer var i full gång när jag såg bilden. Har hon en ny skiva på gång? Eller är det bara en låt? Jag tror i alla fall att det är en ny låt som hon har skrivit.

Det är jättekul att det händer så mycket kring henne som det faktiskt har gjort på senaste tiden. Hon släppte ju en skiva nu före jul som man kunde köpa via Aftonbladet. Där fanns två-tre nya låtar och hennes låt You Rain är min favoritlåt med henne. Den är så himla vacker och jag har fastnat för refrängen i den låten som går så här:

You rain again,
inside yourself
so no one hears
your cries for help.
You rain again,
behind your eyes
but I can be your sun
when you rain.

Den här refrängen känner jag igen mig i (som vanligt, haha). Den här låten tolkar jag som att någon älskar dig men du kanske inte känner samma sak som den personen känner för dig. Och det är såklart jättejobbigt. Jag har varit med om det här några gånger och det blir en sådan jävla konstig situation. För i mitt fall så hatar jag att såra personer, det kan vara det värsta som finns faktiskt. Men sådant är livet, eller?

Den här låten beskriver detta jättebra tycker jag.

Hon har som sagt lagt upp en text på sin hemsida och därför blir jag väldigt hoppfull över att det jobbas för fullt på en ny skiva. Jag vill höra mera soul från Agnes, det skulle låta awesome tror jag!!!


Morsning, porsning vi ses i en korsning!!!!!
(Min assistent har INTE tagit något, utan han är född så här (*host* Rättvik *host*). Det går inte att göra någon åt, tyvärr..)

Hörs imorgon.

Här finns det passion!

//Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0