Inte samma Efterlyst utan GW Persson!

Igår hade Efterlyst säsongsavslutning för mitt favoritprogram Efterlyst. Det är ett program som jag alltid kollar på.
Jag tycker att Leif GW Persson har bevisat att han verkligen kan sin sak. Han är ju som sagt professor inom de här frågorna.

Jag vill dock säga att jag tycker att Hasse Aro är perfekt som programledare för detta program. Så jag kommer följa Efterlyst ändå, även om det inte blir samma program om inte GW Persson är med!

Hörs på måndag igen, då är det även fotografering för oss på kontoret här, kul,!

/Anton

Kommentarer
Postat av: Micke

En gång så höll sig GW vaken under hela avsnittet, haha jag bara skoja.

2010-06-03 @ 10:43:10
Postat av: Anton

Haha, den var bra! :)

2010-06-03 @ 15:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0