Montazami for president!!

Jag har sagt att jag avskyr programmet om de svenska Hollywoodfruarna, det står jag fast för. Jag tycker att det är ett, rent ut sagt, skitprogram helt enkelt.

Dock så älskar jag Maria Montazami - hon har en helt sjukt underbar röst! Maria Montazami är den som verkar vettigast av de alla i programmet tycker jag.

Tänk er själva om gruppen på Facebook som heter Vi som vill ha Maria Montazamis röst i bussarna (den heter nog något annat, men ungefär så) blir verklighet. Då skulle jag lätt åka mycket buss kan jag säga. Eller tänk er en GPS med hennes röst, då hade även jag accepterat en GPS.

Med detta vill jag dock inte göra mig lustig över hur hon pratar, absolut inte! Jag tycker faktiskt, helt ärligt om att lyssna på denna människa!

Läs och hör Maria här!


På fredag börjar fotbolls-VM och jag ska ner på Skutan där de har storbild och kika lite! Kul att det händer något här hemma i Leksand tycker jag, hörs då!

Mvh Anton

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0