Nej nej nej

Nej nej nej!

Jag är ytterst tveksam till detta faktiskt. Jag ser ingen som helst framtid inom hockeyn om detta blir verklighet.

Tänk er själva: "I helgen åker jag till Österrike för att se Leksand spela mot EC Red Bull Salzburg, ska ni med?". Jag skulle inte orka med det.

Å andra sidan så kanske detta behövs för att utveckla denna sport. Jag är delad i denna fråga. Det kan självklart bli succé, men jag har ytterst svårt att se det.

I helgen blir det ös! I kväll ska jag kolla på "sporten" som kallas fotboll nere på Skutan med Dennis, det blir skoj! I morgon så blir det utgång på Luckan med Victor "I morgon" Ahlin, då kan allt hända!

Hur stavas egentligen imorgon? "i morgon" eller "imorgon"? Röstar på det sista alternativet och Victor envisas med det första alternativet - Vem har rätt?

Hoppas ni får en bra helg!!
/Anton

Kommentarer
Postat av: Fredrik Reinfeldt

Det stavas "i morgon".

2010-06-11 @ 09:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0