"Ska man se Grekland-Argentina eller Nigeria-Sydkorea?"

Den frågan ställde Victor till mig precis. Jag har svaret - se på Cold Case istället!

Jag erkänner, jag är förmodligen landets största fotbollshatare. Jag har funderat oerhört många gånger på detta. Vad är det som gör fotboll så kul?? Det får jag förmodligen allltid fundera på - fotboll är inte kul.

Varför tycker jag detta? Jag kan bara ta en sådan sak som de här "så kallade" tacklingarna. Jag blir rent ut sagt förbannad när jag ser när en spelare ska visa hur otroligt ont han fick av den där "tacklingen". I mina ögon är det pinsamt att hålla på så och tro att 94.700 människor + tv-tittare ska tycka synd om de och ha medkänsla. Helt obegripligt faktiskt!

Lägg ner hela skiten! Melodifestivalen eller fotbolls-VM? Det är som att välja mellan pest eller kolera! Dock så ser jag hellre på Melodifestivalen!

Spelas det någon turnering i Sydafrika nu, eller hur var det??

Hörs i morgon igen!
/Anton

Kommentarer
Postat av: Carina, Krille och Patrik

Hej Anton :o)

Här har du tre till som har ungefär samma åsikt om fotboll som du har.

På vårt kylskåp sitter ett utklipp från en tidning där det står: Fotboll är ju en riktig kärringsport!

Den som skrev den rubriken vet inte hur rätt han har. Det finns "bara" en sport, och du vet vilken!

Ha det superbra och glöm inte försäsongsträna!

2010-06-22 @ 18:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0