Spännande!

Nu ska tydligen Tove Styrke släppa sitt debutalbum, ni vet hon som var med i senaste säsongen av Idol och slutade trea i tävlingen.

Jag gillade faktiskt henne, hon kändes cool på scen. Frågan är om hon lyckas? Jag är delad där - jag menar, hur många Idol-deltagare har lyckats med att skapa sin egen karriär egentligen? Nu säger jag inte detta bara för att säga det, men egentligen så är det bara Agnes som det har gått riktigt riktigt bra för. Det har väl i och för sig gått hyfsat bra för Måns Zelmerlöw och EMD också, men det känns ändå inte riktigt samma sak, tycker jag i alla fall.

Jag vill avsluta här och passa på att önska er alla en riktigt trevlig midsommar! Låt oss hoppas på bra väderf för en gångs skull!

Hörs igen på måndag.
/Anton 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0