Armand är den värdige vinnaren

Vi som har följt "Mästarnas Mästare" har fått se elva idrottsmän/idrottskvinnor tävlat mot varandra i olika grenar. Jag tippade Holm som vinnare när det här programmet började. Jag trodde att han skulle leka hem den här tävlingen, men jag hade visst fel.

Igår åkte Tomas Brolin ut, kvar är nu Armand Krajnc, Tomas Johansson och Louise Karlsson. Jag är grymt imponerad av Tomas Johansson. Jag trodde inte att han skulle finnas med i en final.

Jag tror dock att Armand vinner det här. Han känns som den mest värdiga vinnaren, även om Tomas och Louise också har gjort bra ifrån sig. Jag tror att Armand är en sådan person som höjer sig när det hela ska avgöras och därför vinner han.

Vem tror ni vinner? Vem håller ni på?

Hörs imorgon!
//Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0