Bra förband till Lasse

För en vecka sedan släpptes en riktigt rolig nyhet som jag blev oerhört glad över. Artisten Laleh åker med på Lars Winnerbäcks sommarturné och blir alltså förband till Lasse. Jag har ägnat hela helgen med att lyssna på Laleh via youtube och det låter fantastiskt bra tycker jag. Hennes bästa låt är Live tomorrow. Den är så grymt bra tycker jag och jag antar att hon kommer att sjunga den på konserten i sommar eftersom att det är hennes största hit.

Jag satt i helgen inne på youtube och lyssnade på hennes låtar eftersom jag inte har så stor koll på hennes låtar. Jag hittade en låt som jag fastnade för direkt som heter Big City Love. Jag tycker att den låten har ett skönt gung och en väldigt bra refräng.
Här har ni låten

Vad tycker ni om låten och Laleh? Jag tycker att hon har en fantastisk röst och sen ser hon ju ganska bra ut också =)

Hörs imorgon.

P.S Ät inte gul snö, det är inte sorbet ;P
// Anton

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=Yrv1iwmC3mQ

2010-03-15 @ 17:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0