"Elden" - jag rös

Winnerbäcks konsert i Leksand i december var stort för mig. De låtar jag minns bäst är Söndermarken, För dig och Elden. Elden var så oerhört vacker och det var en skön känsla i Ejendals arena. Han körde Elden  själv på scenen med bara piano i bakgrunden och jag kan säga att gråten var nära då. Det blir så känsloladdat i mycket av det Lasse uttrycker på scen. Jag hade ju hoppats på att få höra Hjärter Dams Sista Sång men detta var så ruggigt bra så jag ryser bara jag tänker på det. Jag hade ingen aning om hur mycket en låt kan bli så mycket bättre live men det här gjorde han riktigt bra och jag ville bara höra Elden om och om igen.



Elden

Kommentarer
Postat av: Carina, Krille och Patrik

Såååååå himla skönt att kvalserieplatsen äntligen är säkrad, eller hur Anton?

2010-03-04 @ 10:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0