Hej då lillebror?

Ja, då vann Almtuna första ronden mot lillebror. Att man kan tappa 2-0 och 4-2 på hemmaplan det är fan inte bra alltså. Nu har Almtuna hemmamatch i Uppsala i morgon och jag tror knappast att Mora vinner där och lyckas få till en tredje och avgörande match. Det skulle betyda att Almtuna får spela mot Malmö. Om man leker med tanken att Almtuna slår Malmö borta i första matchen då tror jag att man är så gott som klar för kvalet. Väl där så kan man nog överraska många lag då jag tror att Almtuna är väldigt underskattade av många lag.

Jag tror som sagt att det är kört för Mora och det får man helt enkelt skylla på sig själva. Man har inte råd att förlora hemma och dessutom på det sättet dom gjorde det är helt oacceptabelt tycker jag. för vem ska skjuta Mora till playoff 2 nu? Greger Artursson kanske? Vad är han, 55 år eller något sådant där?

Jag är ledsen Mora men tåget har gått för länge sen och på det finns inte ni med. Jag kan inte säga att jag är ledsen över att ni missar kval, för det är jag inte. Sista chansen kommer imorgon, tar ni den?

Hörs imorrn med fler hockeytankar.
/Anton


Kommentarer
Postat av: Carina, Krille och Patrik

Här sitter tre som ler stoooort över att s.k "lillebror" åkte på stryk. Njuuuutning!

2010-03-11 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0