Inget Ullevi för mig

Jag hade drömt om att vara på plats på Ullevi i sommar och se en personlig favoritartist, nämligen P!nk (Pink).
Men kostnaderna blir för höga tyvärr. Biljetterna kanske är i normalpris för Ullevi, men man ska ju bo någonstans också. Även om det här beslutet har varit tufft att ta (eftersom att jag älskar hennes låtar), så har jag nu valt att satsa på någon annan konsert.

Ulf Lundell kommer till Borgholm i augusti. Det kan bli att jag ser honom för andra gången. Ulf Lundell förknippar jag med Sverige. Jag tycker att han har en bra röst och många bra låtar. Det var ruggigt kul att se honom live i Borgholms Slottsruin. Det bästa från den kvällen var Öppna Landskap. Under den låten gick solen ner och det var rätt häftigt ljus inne i Slottsruinen. Så det är ett grymt minne jag har från Slottsruinen.

Jag grämer mig som attans att det inte blir något P!nk i sommar. Men innan jag dör så ska jag se P!nk live någonstans. Spelar ingen som helst roll om jag behöver åka till Kina för att se henne. Jag ska se henne live, så är det bara!'

Nu tar jag långhelg och i helgen ska jag göra något jäkligt kul, nämligen dricka vatten! (Nervositeten är så så jäkla hög hos mig nu, så jag dricker nog minst 10-15 glas med vatten per dag). Klockan är nu 10.43 och jag redan fått i mig fyra glas med vatten.

Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0