Melodifestivalen -09


Velvet


Melodifestivalen besökte Leksand och Ejendals arena under 2009. Här har ni en bild på Velvet som framför sin låt The Queen. Det är en av tre låtar från den tävling som jag tycker är riktigt, riktigt bra! Velvet, eller Jenny Petterson som är hennes riktiga namn, har det mesta faktiskt. En bra röst, många bra låtar och är oerhört vacker också.


Det levereras alltid från Velvet, en artist som jag tycker är otrolig häftig på ett sätt.




Molly Sandén

Jag hade stora förväntningar på Molly Sandén före Melodifestivalen. Jag tycker om hennes röst.

Molly levde upp till mina förväntningar då jag tyckte att hennes låt Så vill stjärnorna var bra och otrolig vacker. Det är inte många låtar jag har börjat gråta till, men under låten så var det väldigt nära att jag fällde några tårar kan jag säga.

"Se på mig. Jag står här framför dig. Och det som hände nu, känns som magi..."


Hörs på måndag, trevlig helg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0