Biljetten är hemma!

Jag fick en kanonpresent av min lillebror när jag fyllde tjugo i måndags. En biljett till Håkan Hellström på Hovet i november! Jag blev riktigt glad över biljetten.

Det sägs ju att Håkan är en riktigt bra liveartist, så detta ser jag verkligen fram emot. Jag måste verkligen säga att jag tycker att han har bra låtar. Man blir glad av den här musiken tycker jag! Låtar som Känn ingen sorg för mig Göteborg, Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig är låtar som jag gillar oerhört mycket!

Igår så var jag och tatuerade mig. Det gjorde ont, men jag tror att jag hade föreställt mig att det skulle göra ondare. Motivet blev jag i alla fall nöjd med!



Hörs imorgon igen,
/Anton

Kommentarer
Postat av: Carina, Krille och Patrik

Snyggt!!!

2010-05-27 @ 14:36:27
Postat av: Maria

Super fin och cool tatuering:)

2010-05-27 @ 15:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0