Dorsin bäst hittills

I gårdagens avsnitt av Roast på Berns så gästade Henrik Dorsin programmet. Jag gillar Dorsin, hans skämt är kanske lite speciella emellanåt, men jag tycker kanske att han är en av de bättre komiker Sverige har idag. Dorsin fick stå emot mycket igår av panelen men jag tycker att han överglänste samtilga igår. Dorsins försvarstal, eller försvarssång om man vill kalla det, var en av de bästa försvarstal som jag har sett i Roast på Berns.

Annars så tycker jag att detta program är klockrent. Panelen är jävligt roliga faktiskt. Dock så skulle jag inte gråta om dom bytte ut Petra Mede. Jag har jättesvårt för hennes sätt och hennes humor. Det är något obehagligt med Mede som gör att jag skäms. Jag har alltid känt så med henne och jag kommer nog aldrig förstå vad det är som gör att hon kan kallas komiker, men alla har sin egen åsikt och egen humor. Så visst, Petra kanske är en bra komiker, vad vet jag?

Mina favoriter i panelen är nog André Wikström och David Batra. De är två komiker som alltid levererar på ett bra och roligt sätt. Jag tror att många andra tittare också håller David Batra som en av de roligare komiker i panelen.

Jag måste avsluta med att ge en stor eloge till programledaren Erik Haag. Haag känner vi kanske mest igen från Hassangänget. Jag tycker att han passar otroligt bra som programledare till detta program.

Hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0